Пошуковий запит: (<.>A=Шарун А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Шарун А. В. Сучасні тенденції організації навчального процесу при викладанні медичної мікробіології, вірусології та імунології [Електронний ресурс] / А. В. Шарун, Т. Ю. Крушинська // Медичні перспективи. - 2011. - Т. 16, № 1. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2011_16_1_5 Обсуждена проблема организации учебного процесса для студентов медицинских ВУЗов в условиях кредитно-модульной системы.
|
2. |
Крушинская Т. Ю. Педагогическая технология практического изучения темы "микробиологические основы антибиотикотерапии" в медицинском вузе [Електронний ресурс] / Т. Ю. Крушинская, А. В. Шарун, Д. А. Степанский // Biomedical and biosocial anthropology. - 2014. - № 22. - С. 223-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bba_2014_22_62
|
3. |
Марков О. Е. Современные способы ковки тонкостеных деталей ответственного назначения [Електронний ресурс] / О. Е. Марков, А. О. Шарун, М. С. Косилов, Е. В. Инчаков // Обработка материалов давлением. - 2017. - № 1. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/omd_2017_1_19
|
4. |
Марков О. Е. Современные тенденции изготовления тонкостенных пустотелых поковок для энергетической промышленности [Електронний ресурс] / О. Е. Марков, А. И. Лобанов, М. С. Косилов, А. О. Шарун, Е. В. Инчаков // Вісник Донбаської державної машинобудівної академії. - 2017. - № 1. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddma_2017_1_3
|
5. |
Марков О. Е. Разработка нового способа ковки днищ [Електронний ресурс] / О. Е. Марков, В. Ю. Станков, А. О. Шарун, С. В. Ковалевский, М. С. Косилов // Обработка материалов давлением. - 2017. - № 2. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/omd_2017_2_12
|
6. |
Марков О. Є. Аналіз формозміни та деформованого стану тонкостінної трубної заготовки за новим способом деформування [Електронний ресурс] / О. Є. Марков, А. О. Шарун, О. В. Герасименко, М. С. Косілов // Mechanics and Advanced Technologies. - 2018. - № 1. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/madt_2018_1_6
|
7. |
Шарун А. І. Комплексна корекція стресасоційованих розладів у студентів закладів вищої освіти з психотравмуючими подіями в анамнезі [Електронний ресурс] / А. І. Шарун // Український медичний часопис. - 2022. - № 1-2. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UMCh_2022_1-2_15
|
8. |
Крушинська Т. Ю. Моделі англомовного навчання в медичному університеті [Електронний ресурс] / Т. Ю. Крушинська, А. В. Шарун, С. В. Захаров, Д. О. Степанський // Медичні перспективи. - 2022. - Т. 27, № 3. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2022_27_3_10 Розглянуто два підходи до англомовного навчання у вищому навчальному закладі медичного профілю: з використанням англійської як основної мови спілкування на заняттях (English as Medium of Instruction) та інтегрованого вивчення мови та професійно-орієнтованих дисциплін (Content and Language Integrated), поява яких була зумовлена широким поширенням у соціумі білінгвізму, важливістю підвищення конкурентоспроможності випускників вітчизняних університетів на міжнародному ринку праці. Автори репрезентують наявні моделі викладання в рамках описаних підходів, що сприяють ефективності процесу професійної підготовки майбутніх медиків до вирішення професійних завдань на основі реалізації іншомовної компетентності. Визначено умови впровадження в навчальний процес моделі предметно-мовного інтегрованого навчання. Висновок: зазначено, що інтеграція предметного та мовного досвіду сприяє оптимізації іншомовної підготовки та суттєвому покращенню якості навчального процесу. Визначено найгостріші питання, що потребують додаткових досліджень.
|
9. |
Шарун А. І. Особливості психосоціальної адаптації студентів медичного коледжу, що перенесли психоемоційний стрес [Електронний ресурс] / А. І. Шарун // Український медичний часопис. - 2021. - № 3. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UMCh_2021_3_21
|